Blog baten garrantzia zure marketin digitaleko estrategian
Gaur egungo mundu digitalean, non erabiltzaileen arreta irabazteko lehia izugarria den, blog bat tresna boteretsuenetako bat izaten jarraitzen du ikusgarritasuna handitu, audientziarekin konektatu eta bere marka indartu nahi duten enpresentzat. Sarritan, enpresek blog baten potentziala gutxietsi egiten dute, enpresaren “albisteak” online jartzeko tresna soil gisa ikusiz, baina errealitatean aktibo estrategiko oso garrantzitsu izan daiteke. Artikulu honetan blog bat zure estrategia digitalaren ardatza zergatik izan beharko lukeen azalduko dizut, eta nola honek izango duen garrantzi berezia zure negozioaren arrakastan.

Blog batek zure SEO hobetzen lagundu diezazuke, edo beste modu batera esanda, bilatzaileetan ikusgarritasuna eman diezazuke
Hori da zure webguneko blogaren lanaren eta dedikazioaren bidez lor dezakezun onura nagusietako bat.
- Blogean egiten duzun argitalpen bakoitza zure sektoreko hitz-gako garrantzitsuak posizionatzeko aukera bat izango da. Horregatik, idazten hasi aurretik, garrantzi berezia izango du argitalpen-egutegi bat zehazteak. Eta argitalpen-egutegi hau ezartzeko, erabaki beharko duzu zein Keyword edo hitz-gako kokatu nahi duzun bilatzaileetan. Lan erraza dirudien honek, hitz-gakoen azterketa zabala eskatuko du, horietako bakoitzean dagoen konpetentziarena, hitz-gakoen antzeko moldaerak, bilaketa-asmoen analisia, eta … honek, zalantzarik gabe, beste egun batean post bat idazteko ematen du.
- Gainera, zure xede publikoarentzat interesgarriak diren gaiak eta kalitatezko edukiak dituzten argitalpenak idazten badituzu, oso litekeena da horiek partekatzea. Eduki hau partekatzen den bakoitzean, zure webgunera bideratzen duten kanpoko esteka bat lortuko duzu, eta hori oso garrantzitsua izango da SEOarentzat.
Bloga lantzeak zure sektorean aditu gisa posizionatu zaitzake
Ondo kudeatutako blog bat, zure sektorearentzat interesgarriak diren gaiak jorratzen dituena, zure bezero potentzialek egin ditzaketen galderak argitzen dituena, … sektorean duzun esperientzia frogatzen lagunduko du, zure industrian aditu gisa posizionatuko zaitu eta zure enpresaren markaren balioa hobetuko du. Azken faktore hori erabakigarria izan daiteke, gainera, lehiakideen aurrean bezeroek aukera zaitzaten.
Zure webguneko trafikoa handituko du
Webgune bati buruz eta online inguruneari buruz hitz egiten dudanean, beti gustatzen zait analogia bera egitea. Zure webgunea zure lokala bezalakoa da, zure denda fisikoa bezalakoa. Zenbat eta bisita gehiago izan, orduan eta aukera handiagoa izango da salmentak egin edo bezero berriak sortzeko. Bada, online munduak berdin funtzionatzen du.
Analogiarekin jarraituz, blogerako iraungitzen ez diren edukiak sortzea, balizko bezeroek izan ditzaketen zalantzei erantzunez eta eduki horiek bilatzaileen top 5ean kokatuz, zure lokal edo dendaren propaganda egiteko, zure herri edo hiriko erdiguneko kale batean publizitate hesi handi bat kontratatzea bezala izango litzateke.

Sare sozialen estrategian lagunduko dizu
Zure blogaren edukia baliabide bat gehiago izango da, baina balio handikoa zure sare sozialetarako. Argitalpen bakoitzetik hainbat post, irudi-karrusel bat, infografia bat edo bideo bat atera ahal izango duzu. Zure jarraitzaileekin kalitatezko edukia partekatzeak zure komunitatea aktibatu eta fidelizatuko du, eta, gainera, irismen eta eragin organiko handiagoa izatea lortuko duzu.
Salmentarako aukera gehiago sortuko dituzu
Zure blogeko artikulu bakoitzak bilatzaileetan posizionatzeko diseinatuta egon behar du. Hau betetzen bada, artikuluek erabiltzaileak erakarriko dituzte webgunera. Erabiltzaile horiek zure orrira iristen direnean, bilatzaileari egin dioten galdera horren erantzuna bilatzea izango da haien lehen interesa. Adibidez, “Hobea al da txahal edo behi haragia? “. Imajinatu hori dela erabiltzaile batek bilatzailean egin duen galdera. Galdera honi erantzuteko, zuk, demagun haragia saltzen duen enpresa bat duzula, artikulu bat idatzi duzu non bi haragi motak alderatzen dituzun bakoitzaren ezaugarriak emanez. Ba erantzun hori ongi emateaz gain, jakin behar duzu ere erakartzen duzun bisita bakoitza aukera bat dela erabiltzaile berri batek zu hobeto ezagutzeko eta salmentarako. Beraz, orrialde horretan bertan produktuak erosteko botoiak izan beharko dituzu, zure webguneko beste orri interesgarri batzuetarako estekak, agian harremanetarako formulario bat, …
Ondorioa: blog bat funtsezko elementua da zure marketing estrategia globalaren barruan
Ondo kudeatutako blog bat zure webgunean idazteko duzun espazio bat baino askoz gehiago da. SEOa bultzatzen duen tresna estrategikoa da, zure marka indartzen du, trafikoa erakartzen du eta bisitariak bezero bihurtzen ditu. Kontua ez da edukia argitaratzea bakarrik; kontua da eduki garrantzitsua, optimizatua eta zure negozio-helburuekin bat datorrena argitaratzea.
Gaur egungo mundu digitalean, blogik ez edukitzea zure audientziarekin konektatzeko eta modu jasangarrian hazteko urrezko aukera bat galtzea da.
Oraindik ez duzu blogik edo laguntza behar duzu kudeatzeko? Hitz egin dezagun eta jar dezagun martxan zure estrategia digitala!