Sare sozialen kudeaketa
Erakusleiho hutsa baino zerbait gehiago
ESTRATEGIA SARE SOZIALETAN
Ibilbide-orria
Zure enpresak helburuak jarri behar ditu sare sozialetan. Zure markaren balioa indartu nahi baduzu, agian marka horrekiko atxikimendua eta identifikazioa hobetu nahi baduzu edo zure salmentak sustatu nahi badituzu,… helburu horiek lortzeko, beharrezkoa da ondo definitutako estrategia bat izatea.
SEKTOREA ETA LEHIAKIDEAK IKERTU
AZTERTU ZURE PUBLIKOA
TAKTIKA BAT DEFINITU
HELBURUAK ZEHAZTU
EMAITZAK NEURTU
SARE SOZIALEN KUDEAKETA, COMMUNITY MANAGER
Egunerokoa
Bi aukera daude sare sozialetan egunean duzun presentziari eusteko. Lehenengoa, ez da batere gomendagarria, egunero argitaratzea bururatzen zaizuna eta argitalpen hori enpresan ahal duenak egitea.
Bigarrena, eta gomendagarria, planifikatuta eta aurrez definitutako estrategia batean oinarrituta egitea. Baina dena ez da hor geratzen. Sare sozialak ez dira polit mantendu beharreko erakusleiho bat bakarrik, hori pentsatzen duena nahastu egiten da. Sareak elkarrizketa dira, publikoarekiko interakzioa dira, gaurkotasuna baliatzea da eduki erakargarria sortzeko, sareek batzuetan arriskatzea eskatzen dute, sareek zure publikoaren entzute aktiboa eskatzen dute.
PUBLIZITATE-KANPAINAK SARE SOZIALETAN
Gehieneko eragina
Sare sozialetako publizitate-kanpainak eraginkorrak dira zure xede-publikoa eskaintza zehatzekin lortzeko, zure targeten artean produktu berri bat ezagutarazi nahi duzunean edo adineko publiko batek zure marka ezagutzea eta ospea lortzea lortu nahi duzunean. Sare sozialetako publizitateak aukera ematen dizu publiko jakin batengana azkar iristeko, eta, bestela, denbora gehiago beharko zenuke bertara iristeko.