Sare sozialen kudeaketa

Erakusleiho hutsa baino zerbait gehiago

_

ESTRATEGIA SARE SOZIALETAN

Ibilbide-orria

Zure enpresak helburuak jarri behar ditu sare sozialetan. Zure markaren balioa indartu nahi baduzu, agian marka horrekiko atxikimendua eta identifikazioa hobetu nahi baduzu edo zure salmentak sustatu nahi badituzu,… helburu horiek lortzeko, beharrezkoa da ondo definitutako estrategia bat izatea.

U

SEKTOREA ETA LEHIAKIDEAK IKERTU

Aztertu, begiratu sektoreko enpresek eta zure lehiakideek zer egiten duten online eta sare sozialetan.

AZTERTU ZURE PUBLIKOA

Aztertu zure targeta, zure publikoa, non dago Interneten? Zein sare sozialetan? Zer interes ditu?…
f

TAKTIKA BAT DEFINITU

Erabaki zein sare sozial diren onenak zuretzat, zehaztu zure xede-publikoaren zer segmentutara zuzenduko zaren, zer kontatuko diezun eta nola zuzenduko zaren haiengana.
g

HELBURUAK ZEHAZTU

Sare sozialetan egiten duzun lanerako helburu orokorrak zehazten ditu. Eta sare sozial bakoitzerako berea.

EMAITZAK NEURTU

Zehaztu nola eta noiz neurtuko duzun zure estrategiaren garapena.

SARE SOZIALEN KUDEAKETA, COMMUNITY MANAGER

Egunerokoa

Bi aukera daude sare sozialetan egunean duzun presentziari eusteko. Lehenengoa, ez da batere gomendagarria, egunero argitaratzea bururatzen zaizuna eta argitalpen hori enpresan ahal duenak egitea.

Bigarrena, eta gomendagarria, planifikatuta eta aurrez definitutako estrategia batean oinarrituta egitea. Baina dena ez da hor geratzen. Sare sozialak ez dira polit mantendu beharreko erakusleiho bat bakarrik, hori pentsatzen duena nahastu egiten da. Sareak elkarrizketa dira, publikoarekiko interakzioa dira, gaurkotasuna baliatzea da eduki erakargarria sortzeko, sareek batzuetan arriskatzea eskatzen dute, sareek zure publikoaren entzute aktiboa eskatzen dute.

PUBLIZITATE-KANPAINAK SARE SOZIALETAN

Gehieneko eragina

Sare sozialetako publizitate-kanpainak eraginkorrak dira zure xede-publikoa eskaintza zehatzekin lortzeko, zure targeten artean produktu berri bat ezagutarazi nahi duzunean edo adineko publiko batek zure marka ezagutzea eta ospea lortzea lortu nahi duzunean. Sare sozialetako publizitateak aukera ematen dizu publiko jakin batengana azkar iristeko, eta, bestela, denbora gehiago beharko zenuke bertara iristeko.